დღე პირველი
გავიაზრე პროექტების სწავლების მნიშვნელობა მოსწავლეთა მაღალი სააზროვნო უნარაბისა და მოტივაციის ამაღლების მიზნით. ჩემთვის საინტერესო და საჭირო იყო პორტფოლიოს შექმნა, ასევე ვისწავლე ტექსტის ჩანიშვნა, მარკირება, კომენტარების გაკეთება,საქაღალდეში ახალი საქაღალდის შექმნა.
სამუშაოების შესრულება არ გამჭირვებია, რადგან ინსტრუქციები გასაგებად აგვიხსნეს და ამასთანავე თვალსაჩინოდაც იყო ეკრანზე წარმოდგენილი.
დღე მეორე
შევისწავლე პუბლიკაციების მომზადება პროექტებით სწავლების თემებზე, კერძოდ, ბროშურის მომზადება. წარმოვადგინეთ და განვიხილეთ სავარაუდოდ განსახორციელებელი პროექტები, მივიღეთ უკუკავშირი.
მესამე დღე
მოვისმინეთ ვიდეო-პრეზენტაცია პროექტებით სწავლების მნიშვნელობის შესახებ.ვისწავლეთ და შევადგინეთ სასწავლო პროექტის გეგმა, კერძოდ, მიზნები და შდეგები, ესგ-.სთან შესაბამისობა.
მეოთხე დღე
ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაზე,კერძოდ, მიმართულებების მიმცემ საკვანძო სიტყვებზე. განვიხილეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობლივი კითხვების დასმის ტექნიკა. მივიღეთ რჩევები და უკუკავშირი.
დღე მეხუთე
ვიმუშავეთ პროექტის შეფასების სტრატეგიებისა და მეთოდების შემუშავებაზე. მივიღე რჩევები და უკუკავშირი.
დღე მეექვსე
შევადგინე მისწავლეთა სავარაუდო ნაშრომი, მისი შეფასების რუბრიკა.გავიხსენე, როგორ ხდება ინტერნეტიდან სანდო ინფორმაციის მოძიება . მივიღე უკუკავშირი.
დღე მეშვიდე
განვიხილეთ ჩვენ მიერ გაკეთებული მოსწავლის ნაშრომის და ასევე პროექტის პრეზენტაციის სლაიდი, მივიღეთ რჩევები და შევიტანე შესაბამისი ცვლილებები, დავასრულეთ გეგმი შაბლონის შევსება.
დღე მერვე
ვისწავლე გუგლის დრაივში კითხვარის შექმნა და გადაგზავნა, კითხვარის ფურცლის შევსება, მისი ხელმისაწვდომობა საზოგადოებისთვის, ასევე გავუკეთეთ კომენტარები მონაწილეთა ნამუშევრებს.
დღე მეცხრე
ჯგუფი წევრებმა წარმოვადგინეთ პროექტის გეგმის პრეზენტაცია, მივიღეთ ერთმანეთისგან რჩევები და რეკომენდაციები.ნაშრომში შვიტანეთ ცვლილებები. ტრენინგები იყო ძალიან საინტერესო და საჭირო. ყველა კითხვაზე ვიღებდი ამომწურავ და კომპედენტურ პასუხებსა და ინფორმაციებს, რისთვისაც მადლობას ვუხდი ტრენერ ირაკლი ყორღანაშვილს.
გავიაზრე პროექტების სწავლების მნიშვნელობა მოსწავლეთა მაღალი სააზროვნო უნარაბისა და მოტივაციის ამაღლების მიზნით. ჩემთვის საინტერესო და საჭირო იყო პორტფოლიოს შექმნა, ასევე ვისწავლე ტექსტის ჩანიშვნა, მარკირება, კომენტარების გაკეთება,საქაღალდეში ახალი საქაღალდის შექმნა.
სამუშაოების შესრულება არ გამჭირვებია, რადგან ინსტრუქციები გასაგებად აგვიხსნეს და ამასთანავე თვალსაჩინოდაც იყო ეკრანზე წარმოდგენილი.
დღე მეორე
შევისწავლე პუბლიკაციების მომზადება პროექტებით სწავლების თემებზე, კერძოდ, ბროშურის მომზადება. წარმოვადგინეთ და განვიხილეთ სავარაუდოდ განსახორციელებელი პროექტები, მივიღეთ უკუკავშირი.
მესამე დღე
მოვისმინეთ ვიდეო-პრეზენტაცია პროექტებით სწავლების მნიშვნელობის შესახებ.ვისწავლეთ და შევადგინეთ სასწავლო პროექტის გეგმა, კერძოდ, მიზნები და შდეგები, ესგ-.სთან შესაბამისობა.
მეოთხე დღე
ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაზე,კერძოდ, მიმართულებების მიმცემ საკვანძო სიტყვებზე. განვიხილეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობლივი კითხვების დასმის ტექნიკა. მივიღეთ რჩევები და უკუკავშირი.
დღე მეხუთე
ვიმუშავეთ პროექტის შეფასების სტრატეგიებისა და მეთოდების შემუშავებაზე. მივიღე რჩევები და უკუკავშირი.
დღე მეექვსე
შევადგინე მისწავლეთა სავარაუდო ნაშრომი, მისი შეფასების რუბრიკა.გავიხსენე, როგორ ხდება ინტერნეტიდან სანდო ინფორმაციის მოძიება . მივიღე უკუკავშირი.
დღე მეშვიდე
განვიხილეთ ჩვენ მიერ გაკეთებული მოსწავლის ნაშრომის და ასევე პროექტის პრეზენტაციის სლაიდი, მივიღეთ რჩევები და შევიტანე შესაბამისი ცვლილებები, დავასრულეთ გეგმი შაბლონის შევსება.
დღე მერვე
ვისწავლე გუგლის დრაივში კითხვარის შექმნა და გადაგზავნა, კითხვარის ფურცლის შევსება, მისი ხელმისაწვდომობა საზოგადოებისთვის, ასევე გავუკეთეთ კომენტარები მონაწილეთა ნამუშევრებს.
დღე მეცხრე
ჯგუფი წევრებმა წარმოვადგინეთ პროექტის გეგმის პრეზენტაცია, მივიღეთ ერთმანეთისგან რჩევები და რეკომენდაციები.ნაშრომში შვიტანეთ ცვლილებები. ტრენინგები იყო ძალიან საინტერესო და საჭირო. ყველა კითხვაზე ვიღებდი ამომწურავ და კომპედენტურ პასუხებსა და ინფორმაციებს, რისთვისაც მადლობას ვუხდი ტრენერ ირაკლი ყორღანაშვილს.
No comments:
Post a Comment